SPOEDGEVALLEN: voor spoedgevallen kunt u bellen naar ons praktijknummer (0578) 571515. U toetst dan in het keuzemenu een 1 in. ALS IEDERE SECONDE TELT, BELT U DAN 112.

Huisartsenpraktijk de Veluwe Marijkeweg 3 8171 CK Vaassen

Klachtenregeling

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord


 

 

Een klacht indienen (Stichting Klachten en Geschillen)

De zorg is mensenwerk. Dat betekent dat er ook wel eens iets misgaat. Bent u ontevreden over ons als zorgverlener, bijvoorbeeld op het gebied van de kwaliteit van zorg, de bereikbaarheid of de behandeling? Probeer dit dan eerst samen met uw huisarts te bespreken, hoe lastig dat soms ook is. Wij streven er naar om binnen 10 werkdagen, na het indienen van de klacht, contact met u op te nemen.

De klachtenfunctionaris van SKGE kan u hiervoor handige tips geven.

Komt u er samen echt niet uit? Dan kan de klachtenfunctionaris bemiddelen tussen u en de zorgverlener. Bij haar kunt u uw verhaal kwijt en vervolgens geeft zij aan de zorgverlener de gelegenheid om te reageren. Over en weer probeert zij zo het vertrouwen te herstellen. Lukt dit niet dan kunt u bij SKGE een officiële klacht of zelfs een geschil aanbrengen.

De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden en op www.skge.nl.